Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 01:31 - здрасти на всички
Автор: koko6kataaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2952 Коментари: 9 Гласове:
0



      Ами като за начало зрдасти на всички които решат да прочетат това, на тези които решат да ми пишат, на онези които не искат да ми отговарят, изощо на всички вас. навремето си водех дневник, който още стои под възглавницата ми, но просто не ми остава много време за него. наскоро чух за блоговете и реших че лежейки в леглото на изгасена лампа, би ми било по лесно да си пиша на компа отколкото на дневника, и да си описвам чаршафите с мастило като си изтърва химикалката :) 
       Ами незнам какво да напиша като за начало. На 21 съм и живота ми е скука. Понякога си мисля че аз съм причината за това (чекой ли друг де!!!), върша едно и също почти всеки ден, а в събота и неделя се наспивам за да имам сили за новата седмица. Един спокоен човек наскоро каза "и никога не забравяйте да се забавлявате хора, защото живота е дяволски кратък". До но на мен момента с забавлението все нещо ми се изплъзва, все го отлагам за по нататък, защото сега правя нещо важно (поне за мен, околните го възприемат по различен начин), но все си остава в близкото бъдеще. незнам дали с всички е така, надявам се да нее, защото повярвайте ми,гадно е.
     Всяка вечер преди да заспя гледам някой сериал, или филм който превъртам на бързо ако ми се доспи. Сега можа да драсвам по десетина реда, катомного ще се радвам ако ги чете някой, а дори и само да си се носят из пространството безцелно...пак е нещо.

     До утре надявам се



Тагове:   Здрасти,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Добре дошла:-)) Със сигурност поне ...
20.05.2007 07:20
Добре дошла:-)) Със сигурност поне аз го прочетох!
цитирай
2. expertmc - Е - й, първо си смени никнийма,
20.05.2007 09:43
не може, човек на твоята възраст, да има таково отношение към себе си, че то от там тръгват нещата.Щом мислиш, че не се забавляваш значи имаш ниско самочуствие или висока доза самоирония, ако съдим по ника.Я по ведро и стига с тия сериали!
цитирай
3. boncho - i.n.j
20.05.2007 10:56
според мен не променяй нищо в себе си-бъди такава,каквато си;не обръщай внимание на хорските приказки иии от време на време намирай време за себе си,за почивка и забавление с приятели-ти ако не си намериш,никой друг няма да ти намери :)
до скоро!
цитирай
4. noir - ~ N ~
20.05.2007 13:28
Значи, баба ти делиненормална е паднала в казана с лепило като малка, та ся ги говори едни. А ти сама си си виновна, че ти е скука. Що се правиш на кокошка? Човек трябва да е хищник в тоя живот!
цитирай
5. fenix - душа, по - ведро! А наистина се на...
20.05.2007 13:44
душа, по - ведро! А наистина се надявам да пишеш тук и да имам/е удоволствието да го прочетем! А, честно казано, хората, които не разбират нещата, на които се отдаваме с някаква наша си страст, цел и желание, са глупаци!!! Който не харесва това, което ти харесва, хубаво, но никой не може да се опитва да съди някого за желанията и дейностите му! :)))
Поздрави!
И до скоро
цитирай
6. bola - Бъди по-ведра
20.05.2007 19:42
Здравей,и аз съм нова тук.Наистина е добре да отделяш повече време за самата себе си,че ако ти не го правиш то тогава кой?Успех във важното за теб нещо,което правиш в момента.
цитирай
7. koko6kataaa - mersi za komentarite
22.05.2007 13:05
mersi na vsi4ki za komentarite :))
a otnosno nika mi... ami toi si e takyv we4e 5-6 godini i ne smiatam da go smeniam :)
цитирай
8. fenix - Хмм...
23.05.2007 15:06
Нахално ли ще е да попитам... Защо точно "коко6катааа"? В смисъл, нищо лошо няма, под много различни "ъгли" мож да се види - сладко майтапче, самоирония и т.н.... Просто ми е интересно :)
цитирай
9. podlopioner4e - :)
23.05.2007 17:11
DRastiiiI
:P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koko6kataaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26289
Постинги: 5
Коментари: 18
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930